Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Οι 12 κανόνες οδηγικής ευγένειας

Οι 12 κανόνες οδηγικής ευγένειας ή τι δεν κάνει ποτέ ο νεοέλληνας...

1. Συγκεντρώνομαι στην οδήγηση σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού

2. Παραμένω ήρεμος όταν οδηγώ, ειδικά όταν αντιμετωπίζω επικίνδυνες καταστάσεις

3. Παραχωρώ χώρο με χαμόγελο και ευχαριστώ με μια ευγενική χειρονομία

4. Σέβομαι τους άλλους χρήστες του δρόμου

5. Δεν χρησιμοποιώ επιθετικά τα φώτα ή την κόρνα


6. Δεν παρκάρω το αυτοκίνητό μου σε καθορισμένες θέσεις αναπήρων ούτε στις διαβάσεις των πεζών

7. Δεν πίνω και οδηγώ, δεν οδηγώ όταν είμαι κουρασμένος

8. Χρησιμοποιώ το bluetooth για το κινητό μου όταν οδηγώ

9. Κάνω τακτικά έλεγχο του αυτοκινήτου μου και φροντίζω για την καλή του κατάσταση για την ασφάλεια όλων

10. Δεν κάνω άσκοπες μετακινήσεις

11. Επιλέγω να χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς

12. Σέβομαι το περιβάλλον - Σβήνω την μηχανή όταν το όχημά μου βρίσκεται σε στάση
(από φυλλάδιο της Αττικής Οδού)

Αυτά τα διαβάζουμε οι νεοέλληνες και γελάμε με την καρδιά μας!