Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Ας Απαγορευτούν Οι Απαγορεύσεις

Ας απαγορευτούν οι απαγορεύσεις λοιπόν και ας προσπαθήσουμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.
Το όνειρό μου. Το όνειρο κάθε πολιτισμένου και προσγειωμένου ανθρώπου. Μα δυστυχώς κάτι το οποίο δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει πραγματικότητα. Όχι λόγω ανικανότητας, αλλά λόγω ανυπαρξίας "ανθρώπων".

Σεβάσου τον άνθρωπο με ειδικές ανάγκες και μην παρκάρεις στις θέσεις και διαβάσεις ΑΜΕΑ ρε νεοέλληνα κοπρολάγνε! Βαλκάνιε του κερατά! Μην αφήνεις το κάρο σου με αλάρμ και κλείνεις μια ολόκληρη λωρίδα κυκλοφορίας για να πας να μου διαλέξεις κινητό με οθόνη αφής ρε τσοπάνη! Γίνει άνθρωπος επιτέλους! Περιμένω δυο ώρες το φανάρι και έρχεσαι από αριστερά ή δεξιά και μπαίνεις μπροστά μου. Γιατί; Είσαι μάγκας και εγώ που δεν το έκανα στους άλλους είμαι κορόιδο;

"Δεν θα γίνεις άνθρωπος ποτέ νεοέλληνα αστέ" γράφουν κάποιοι τοίχοι.
Τυχαίως; Δεν νομίζω.


Στο κάπνισμα τώρα. Δεν μπορώ ακόμα να κατασταλάξω, οπότε απλώς θα θέσω ερωτήματα:

1. Τι τους έπιασε ξαφνικά όλους τους από πάνω και νοιάζονται για την υγεία μας; Των καπνιστών δηλαδή και των άκαπνων;

2. Τι θα γίνει ας πούμε με τα ράντσα και τις 9ωρες αναμονές στα εξωτερικά ιατρεία;

3. Στα Οινόφυτα σαρώνει ο καρκίνος από τα μολυσμένα νερά, γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται για αυτά; Γιατί δεν απαγορεύει κάποιος στα εργοστάσια να πετούν τα απόβλητά τους στα ποτάμια και στα ρέματα;

4. και τέλος το μεγαλύτερο ερώτημα. Που αποσκοπούν αυτά τα μέτρα; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην έχει κέρδος το κράτος από το κόψιμο του τσιγάρου (αν πραγματοποιηθεί εν τέλει) από τους νεοελληνάρες! Γιατί να αρνηθεί τα κέρδη από τις καπνοβιομηχανίες;